Rok saobraznosti
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od datuma kupovine robe. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Izjava o saobraznosti: Izjavljujemo da su proizvodi našeg prodajnog asortimana saobrazni ugovoru u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Zakonski rok saobraznosti iznosi dve godine od datuma kupovine proizvoda, a što se dokazuje fiskalnim ili drugim računom. Ukoliko je proizvod nesaobrazan zbog neispravnosti komponenti ili drugih nedostatka u izradi, isti će biti popravljen ili zamenjen bez novčane nadoknade. Izjava se ne odnosi na:
- Potrošni materijal
- Pribor (opciono ispuručen uz proizvod)
- Oštećenja i neispravnost proizvoda nastala usled:
– Mehaničkih oštećenja (krivicom kupca ili treće osobe) i curenja baterija
– Nepoštovanja preporuka datih u uputstvu za upotrebu i neodgovarajuće brige o proizvodu
-Vršenja popravki, prepravki ili izmena u strukturi proizvoda od strane neovlašćenih lica
-Upotrebe delova i pribora, proizvoda i materijala koje nije isporučio i odobrio proizvođač
-Delovanja više sile ili prirodnih nepogoda kao što su poplave, požari, zemljotresi, udari groma i dr.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca, kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaja popravki od strane neovlašćenih lica.
Za sve proizvode iz FAMILY CENTRA ELIKSIR prodajnog asortimana kupljene u prodavnici su BESPLATNE servisne usluge u šta ne spada zamena rezervnih delova odnosno potrošnog materijala (baterije i sl).
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na prodaja@eliksir.co.rs.
Reklamacije
U slučaju sumnje na lošu funkcionalnost ili neispravnost proizvoda, pre svega je potrebno pažljivo pročitati uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilna upotreba proizvoda je najčešći uzrok nepravilnosti rada istog.
U slučaju reklamacije, procedura je sledeća:
Kupac dostavlja proizvod koji je predmet reklamacije u objekat u kome je kupovina obavljena. Proizvodi kupljeni pouzećem dostavljaju se na adresu: FAMILY CENTAR ELIKSIR, Marka Nikolića 9, 11 080 Zemun. Uz proizvod potrebno je dostaviti fiskalni ili drugi račun i propratno pismo sa opisom neispravnosti i navedenim kontakt podacima kupca (ime i prezime, adresa, broj telefona, email adresa).
Odgovorno lice našeg Centra će odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, kontaktirati potrošača, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom za rešavanje reklamacije (maksimum 30 dana).
Servis
Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja molimo Vas da pre svega pažljivo pročitate uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilno korišćenje uređaja najčešći je uzrok nepravilnosti u radu istog.