Uslovi korišćenja

Početna    Uslovi korišćenja

Osnovni podaci o firmi

Marka Nikolića br.9, 11080 Beograd (Zemun), Srbija

Specijalna prodavnica medicinske opreme na malo

Matični broj: 20942517

Poreski broj: 108158922

Web:www.eliksir.co.rs

Tel: +381 63 370 915

E-mail: info@eliksir.co.rs

IZJAVA O KONVERZIJI

‘Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.’

IZJAVA O PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

DOSTAVA ROBE

Način dostave poručenih artikala

Vašu online porudžbinu šaljemo na Vašu adresu putem kurirske službe City Express. Kuriri City Express–a  pošiljke donose na datu adresu za isporuku u periodu od 08-16h. Molimo Vas da u periodu dostave na adresi bude osoba koja može da preuzme pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket u slučaju da postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija vidno oštećena i sumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem Vaše pošiljke i odmah nas obavestite putem telefona. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite Vašu pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na dostavljenoj adresi, pošiljka će biti vraćena nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju artikla.

Troškovi dostave

Troškove dostave snosi kupac. Troškovi dostave su u skladu sa cenovnikom kurirske službe City Express. Pogledajte tarife putem linka:

https://www.cityexpress.rs/cenovnik-domaci-transport/

Rok dostave za isporuku poručenih artikala

Rok isporuke za poručene artikle je 48h na teritoriji Srbije ili 2 radna dana.

Poručivanje atikala iz inostranstva

Artikli se mogu poručiti iz druge države poslatim upitom na e-mail info@eliksir.co.rs

Sve dalje informacije dobićete putem e-mail-a, instrukciju za plaćanje, kao i troškove transporta pošiljke.

POLITIKA REKLAMACIJA

PRAVILNIK O POSTUPANJU PO REKLAMACIJI POTROŠAČA ZA ROBU KUPLJENU PUTEM ONLINE PRODAVNICE

Maloprodajni objekat

Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: prodaja@eliksir.co.rs

Online prodavnica

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja, paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +38163370915.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na e-mail: prodaja@eliksir.co.rs ili na broj telefona +38163370915.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na mail: prodaja@eliksir.co.rs ili na broj telefona +38163370915.

  • Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Šifru artikla
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti na mail: prodaja@eliksir.co.rs ili na telefon +38163370915.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

– Zvaničan Pravilnik Centra Eliksir o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

PDF

– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Centar Eliksir, već trošak pada na teret kupca.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne reže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

POVRAĆAJ SREDSTAVA ONLINE KUPOVINOM

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, CENTAR ELIKSIR  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

PRAVA POTROŠAČA

Kupovina putem interneta

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše prodajne internet stranice www.eliksir.co.rs smatra prodajom na daljinu.

U slučaju prodaje na daljinu prodavac je obavezan da u pisanoj formi, na mail adresu koja je ostavljena prilikom kupovine, potrošaču dostavi:

  • obrazac za odustanak
  • obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak
  • primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da potrošaču izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo potrošača (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u posedovanje, odnosno u posedovanje lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka potrošač može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Izjava o odustanku mora biti lično i ručno potpisana.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta u slučaju odustanka snosi potrošač. Mogu se vratiti samo proizvodi koji su neoštećeni i ako je to moguće, u originalnom pakovanju, sa svim svojim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva za upotrebu, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač odgovara za neispravnosti ili oštećenja koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. Potrošač  je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošaču platio po ugovoru, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije proizvod koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao proizvod prodavcu.

Vaš Centar Eliksir